torsdag den 29. oktober 2015

Fin kundeservice hos Gyldendal

En af mine favoritforfattere havde for nylig skrevet på sin Instagram, at man kunne tage kontakt til Gyldendal for at få fat på hendes nyeste bog. Det kom faktisk på lige præcis det rigtige tidspunkt, for dagen før havde jeg forsøgt at købe bogen i Bog & Ide i Dianalund, hvor de ikke havde bogen hjemme.

Da jeg bor i Kalundborg, var der ikke meget ide i at få bogen hjem i Dianalund, da jeg ikke vidste hvornår jeg lige skulle forbi såvel min søster som min far i byen, så beskeden på Instagram kom på et godt tidspunkt. Det var et år siden hun havde udgivet bogen, og efter jeg sendte e-mailen kom bogen i forgårs, og fakturaen kunne jeg betale via netbank. Alt sammen helt perfekt service, og nu kan jeg gå i gang med bogen.

Sådan skal det være. 6 stjerner ud af 6 mulige for den helt perfekte oplevelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar