lørdag den 18. juni 2016

Saxo - en stærk spiller på bogmarkedet

Det har næppe undgået faste læseres opmærksomhed, at jeg godt kan lide bøger. Jeg anmelder bøger ovre på min blog med boganmeldelser, og i den forbindelse er mange af mine køb sket via Saxo.

Det jeg for nylig blev mest overrasket over var faktisk, at Saxo var hurtigere end Amazon til levering af Carla A Harris' bog Strategize to Win - til faktisk samme pris...

Det var afgjort et tegn på, at Saxo mener det alvorligt når de gerne vil være blandt danskernes foretrukne leverandører af bøger.

Jeg har hidtil kun haft positive oplevelser med dem, og de får de fulde seks stjerner ud af seks mulige for god service og fine priser.

1 kommentar:

  1. I forbindelse med min påbegyndelse af studie skulle jeg have fat på studiebøger, og det fungerede fint med at kunne tilføje bøger til en liste (som andre elever nu også kan have gavn af), og studierabat m.v. fungerer bare perfekt. Jeg tør næsten ikke skrive det, men pakning og afsendelse lykkedes på lige under 4 timer. Det er dælme effektivt. Tusind tak. Igen 6 stjerner ud af seks mulige. Det fås ganske enkelt ikke bedre! :-)

    SvarSlet