tirsdag den 28. marts 2017

Fullrate - en dejlig oplevelse

Som trofast og tilfreds kunde hos Fullrate gennem længere tid, og før det M1 (der blev overtaget af netop Fullrate), så har jeg intet at klage over, hverken når det gælder mobildækningen eller mit bredbånd. De områder hvor man f.eks. ikke har dækning i toget er områder hvor alle mobilbrugere har udfordringer - særligt mellem Jyderup og Svebølle er velkendt... :-)


Jeg fik til gengæld både en sms og en mail i forgårs om at jeg ville få bedre bredbåndshastighed uden prisændring - altså gratis opgradering.

Her til formiddag kom postbuddet så med pakken fra Fullrate sammen med den øvrige post, og det var en positiv oplevelse at vide, at alt er klar til ændringen 5. april 2017. Det var faktisk lidt heldigt for Fullrate, for det er nemlig normalt kun om tirsdagen der lander noget i postkassen her i min del af byen...

En super oplevelse når alt bare kører, så de fulde seks stjerner herfra. Jeg tror sørme jeg tager et par år mere hos Fullrate! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar