mandag den 2. juli 2018

Prispresseren - vigtigt at vide FØR du køber hos Prispresseren.dk

Prispresseren lokker med rigtig gode priser online på deres hjemmeside https://www.prispresseren.dk. Priserne fejler ikke noget, og der er stor risiko for, at mange lader sig lokke ind i noget, der ikke fremgår nær så tydeligt, som man som forbruger godt kunne tænke sig at vide FØR man køber. Læs videre FØR du køber hos prispresseren...



Nederst på forsiden finder du nemlig følgende tekst på deres hjemmeside:



Og for at kende prisen på at være "bruger med et medlemskab" skal du ind på deres Om os-side for at finde prisen på et medlemskab hos Prispresseren.dk, som er 99,- om måneden, som det ses her:


Der kan købes rigtig meget for de 1186,- som et medlemskab vil koste folk om året, så man skal passe på, for selv i de mails du modtager efter en bestilling står der intet om dette. Det opdager du først, når du en uges tid efter købet oplever en hævning på din konto...

Jeg har lige ført en længere diskussion med Prispresserens kundeservice siden dette blev opdaget i fredags, og jeg formoder, at det først er når enten Forbrugerombudsmanden eller DR-programmet Kontant evt. går ind i sagen, at der sker noget.

Hvis du tjekker Trustpilot vil du kunne se, at flere kunder også er lettere overraskede, så kundeservicen hos Prispresseren må vide, at deres informationer ikke er nær så tydelige, som de gerne vil have det til at se ud for at kunne beholde de 99,- som får flere til at brokke sig.

Det var en sørgelig lærdom, men jeg handler i hvert fald aldrig nogensinde mere hos Prispresseren så længe forretningsmodellen er, at det er en kundeklub. Især fordi jeg fortsat mener, at det ikke er god markedsføringsskik at man skal læse helt ned til bunden på en hjemmeside for at finde denne oplysning. Det burde stå øverst. Ligeså er der intet, der antyder et betalt medlemskab når man køber, ligesom de tre mails man modtager som ordrebekræftelse i salgsprocessen heller ikke fortæller det.

Det er ikke anstændig kundeservice, og derfor denne advarsel. Bemærk i øvrigt også, at e-mærket har suspenderet firmaet, hvilket kan ses herfra. Det fortjener ikke engang den første stjerne, selvom det dog skal nævnes, at servicen er hurtig og kundeservicen høflige. Men nogen forståelse for dig som kunde, der føler dig snydt skal du ikke forvente. Så høflige, men bestemte må være definitionen på deres måde at håndtere kundeservice...

God dag herfra til alle - og god sommer. :-)

2 kommentarer:

  1. Selvom jeg nu fik tilbudt at bruge de 14 dages fortrydelsesret, så skal det siges, at det ER en stor kamp for at nå dertil - og man skal være endog meget stædig før dette tilbud blev givet. Men nu afventes om gebyret refunderes...

    SvarSlet
  2. Gebyret blev refunderet, men som du, kære læser, kan se, så er det en sej kamp. Jeg handler ALDRIG mere hos Prispresseren...

    SvarSlet