fredag den 15. maj 2020

Jollyroom Danmark - læs denne før du handler hos dem

Det er knap så kønt, når man kigger på Trustpilot med hensyn til Jollyroom Danmark. Normalt ville jeg ikke starte hos Trustpilot, men efter en snak med min søster her til formiddag måtte jeg lige lave lidt research efter hun videresendte sin mailkorrespondance med deres kundeservice.

Mange kunne nok være fristede af deres gode priser på deres hjemmeside, men man skal nok lige tænke sig om en ekstra gang før man handler hos firmaet, beliggende i Hisings Kärra i Sverige. For dem som ikke ved hvor Hisings Kärra ligger, så ligger det nord for Göteborg.

Min søster havde købt en gave til sit ene barnebarn, og det viser sig så, at batteriet ikke engang holder mere end små 5-10 minutter. Så kan enhver jo godt sige sig selv, at der må være en defekt på batteriet. Der findes jo mandags-varer i alle store batches. Den efterfølgende langtrukne kommunikation - sågar med et ønske om optagelse af både op- og afladning - er i hvert fald en belastning, og når jeg nævner beliggenheden nord for Göteborg, så er det jo netop fordi der godt kan være en kommunikationsbrist, hvis ikke man læser hvad der bliver skrevet. Som svensker er det ikke altid lige nemt at kloge sig på det danske marked, så som dansk kunde bør man nok overveje to gange før man køber varer derfra.

Denne artikel bliver opdateret efterhånden som der kommer nyt i sagen. Senest med gentaget ønske om at få optaget hele opladnings- og afladningsprocessen. Det sidste tager under 10 minutter, men flere timer med at et batteri står til opladning? Det holder jo ikke en meter, vel?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar