Lisbeth smykker kørte for nylig en kampagne på Instagram, hvor man påstod at grundlæggerens mand var gået bort, og Lisbeth derfor valgte at sælge ud. Billederne på hjemmesiden er flotte, men virkeligheden viser sig at være en helt anden.
Tjek ALTID Trustpilot!
Vi ved egentlig godt, at vi ALTID bør tjekke Trustpilot før vi køber fra et nyt sted online. Jeg erkender blankt at det var historien om den afdøde mand, der afvæbnede min normale skepsis. Jeg var nok fokuseret på chancen for at lave en god handel, samtidig med at datteren kunne få en lidt mere speciel julegave...
Da varen ankom var det mere end tydeligt, at det SLET IKKE kan bruges som gave for nogen som helst. Det er noget billigt kinesisk bras - og da jeg aldrig ville handle hos fx Temu, så er jeg personligt ret fornærmet over dette firma.
Du kan tjekke Lisbeth smykker hos Trustpilot her: https://dk.trustpilot.com/review/lisbeth-smykker.dk
Eksempel fra hjemmesiden
Det sæt jeg synes var særdeles smukt var dette sæt.
Jeg synes det var pænt, og lidt specielt. Ideelt til en festlig lejlighed, og selvom alle nok var klar over, det ikke var diamanter i megaklasse, ville kombien med natursten være ret flot.
Jeg skulle blive klogere, for virkeligheden lignede slet ikke billedet fra hjemmesiden.
Besværligt at trække pengene tilbage
Før afsendelsen tjekkede jeg muligheden for at trække pengene tilbage - og det er et helt kapitel for sig, for BÅDE MobilePay og Lunar er nogle temmelig besværlige partnere.
Processen er IKKE til for dig som kunde. At man fx anbefales at lukke sit kort mens en ankeproces hos Nets er i gang er bare ikke i orden, når man kun har ét kort. Et beløb på 190,- er ikke værd at gå i hi for i flere uger, vel? Dermed får fuskerne frit spil, og her burde Kontant på DR kigge nærmere på, hvorfor banker og betalingssystemer er så vrangvillige...
Sådan så varen ud
Varen ankom for få timer siden i postkassen, leveret af DAO.
Jeg kan næsten ikke finde ord for, hvor skuffet jeg er over, at jeg ikke tjekkede tingene før jeg handlede. Det er SÅ dumt, og det rene spild af penge.
Derfor skriver jeg også denne artikel på bloggen, for ALT hvad der læses på Trustpilot er også det, jeg har oplevet. Dårlige forklaringer, og det rene fup og svindel. Der må virkelig være mange kunder, som føler sig mindst lige så skuffet som jeg er det...
Del gerne dine erfaringer, og husk endelig at anmelde din oplevelse på Trustpilot, så endnu flere bliver opmærksomme på, at man IKKE skal købe hos Lisbeth smykker.
Hvad der også kan undre er, at punktum.dk, som håndterer danske domæner ikke er opmærksomme på Trustpilot, og det underlige ejerskab af et domæne, som kalder sig dansk...
Domænet er oprettet 6. april 2025 og har en ejer i Holland.
Alle ønskes en fortsat god dag. :-)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar