tirsdag den 16. september 2025

GLS har en kundeservice - man kan undre sig hvorfor

For fem år siden skrev jeg faktisk en positiv artikel her på bloggen om både DAO og GLS - den havde titlen GLS og DAO - seriøse konkurrenter til Postnord.

Jeg har fået mange pakker gennem begge leverandører, men i går skete der noget ganske utroligt. En pakke fra Vistaprint røg ud til OK benzintanken, selvom der er mindst to GLS-pakkeshops, som ligger tættere på min bopæl. Den nærmeste pakkeshop er Thranes Legetøj på Kordilgade, og den næste er Kvickly på Elmegade.

Jeg tog kontakt med GLS' kundeservice med den klare forventning, at de naturligvis ville rette op på chaufførens dovenskab. Jeg skulle tage så ganske meget fejl, skulle det vise sig...

Fik en sang fra de varme lande

Jeg fik en sang fra de varme lande, og summa summarum var, at de da ganske vist beklagede, men ikke kunne gøre noget ved det. Jeg undrer mig over, hvorfor man har en kundeservice, hvis man ikke kan gøre noget ved det, og endnu værre er, at Vistaprint også kom med en svanesang om, at man måske kunne tage kontakt og sikre sig fremtidige pakker landede rette sted - det direkte modsatte af det GLS selv siger, for de har ikke kapacitet til at registrere ens favorit-pakkeshop.

Jeg skal alvorligt overveje hvad jeg gør, for jeg kunne i princippet bare hente pakken, men noget i mig nægter at lade mig kue af doven kundeservice...

Har du oplevet lignende ting med GLS? Lad os få en snak om biksen.

Fortsat god dag herfra. 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar