torsdag den 7. december 2017

Power - smarte reklamer, knap så smart kundeservice

Jeg stod over for at skulle skifte min LG L80, som jeg i sin tid havde købt i Aldi i Jyderup - en afdeling som i dag er lukket. Jeg var ret så træt af den Android-version som lå på telefonen fordi Android 4 er begyndt at have lidt år på bagen. Selvom telefonen havde været en tur forbi Medion pga defekt i ladestikket, og blev ombyttet, så var det stadig den gamle kerne, der lå på telefonen.


Efter længere tids søgen var jeg begyndt at snævre mig ind på, at en Huawei Y6 ville kunne dække behovene for dels en 5" skærm, og med en Android kerne som var version 6 var jeg relativt godt hjulpet med den model.

En søgning på flere sites viste, at de to bedste priser kunne opnås ved enten at vælge Elgiganten eller Power. Da Power var 40,- billigere, valgte jeg at købe min telefon dér, for det var 1,- billigere inkl. porto end Elgiganten - og der var grøn lagerstatus.

Umiddelbart skulle alt være i orden.

Jeg bestilte - og betalte - for telefonen torsdag morgen. Da jeg fredag formiddag er på vej ned til min søster og svoger i forbindelse med hendes 42 års fødselsdag i weekenden tager jeg fat på Powers chat, da jeg kun kan se status "Overført til ekspedering" på min egen side, for at høre hvornår telefonen kan forventes at ankomme.

Jeg får kontakt til en venlig herre, som hedder Frederik, som kommer med undskyldninger om travlhed efter Black friday, og optakt til julehandel, men at alt er i orden så telefonen kan blive afsendt i den kommende uge.

Jeg er, for at sige det meget pænt, målløs, for alle andre firmaer, som har varen på lager afsender den samme dag. De skal da videre til nye kunder, og ved, at konkurrencen er hård på dette marked.

Telefonen ender med at blive afsendt om mandagen - altså tre hverdage EFTER der er betalt for den, og ankommer tirsdag.

Power opnår 2 stjerner for den fine indpakning og den gode pris, men jeg tror jeg fremadrettet handler hos dem, hvis jeg i forvejen kommer forbi et af deres Powerhouses, for postordrehandel har de desværre ikke styr på, og det betaler sig ikke at spare så lidt når man betyder så lidt for dem når først ordren er betalt.

Jeg håber Power bliver bedre med tiden, for lige nu kan jeg ikke anbefale dem. Har du også haft oplevelser med Power, så del dem gerne i kommentar-feltet, for jeg er nysgerrig på at høre om jeg mon er den eneste, som har oplevet dette???

God weekend til alle. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar