onsdag den 1. maj 2019

Reservedele til dine hvidevarer - vælg CJ Hvidevareservice

Jeg kan varmt anbefale CJ Hvidevareservice fra Aalborg. De har en knaldgod service, og så er de godt nok konkurrencedygtige på prisen.


Jeg havde helt konkret en udfordring med at min frostbokslåge var gået i stykker i nederste venstre hjørne på mit Gorenje frost-/købeskab, og med det første link jeg besøgte skulle jeg af med lidt over 400,- plus porto. Da jeg søgte på CJ Hvidevareservice kunne jeg se, at deres priser var væsentligt lavere, men savnede oplysninger om dimensionerne på den pågældende låge.

Det gjorde mig jo en smule nysgerrig, så jeg kontaktede kundeservice via mail, og det var en positiv oplevelse, for jeg blev bedt om at tage et foto af mærket nede ved grøntsagsskuffen. Største ulempe ved den placering af et mærke er, ret åbenbart, at det bliver slidt af at skuffen bliver trukket frem og tilbage hen over årene...

Ikke nødvendigvis fordi jeg spiser specielt mange grøntsager, men I kender sikkert situationen. :-)

Anyway, jeg skrev en ny besked sammen med fotoet, og forklarede, at det var bygget sammen med to kogeplader og en køkkenvask i et system, som HTH havde opsat her i boligforeningen, og svaret var der allerede her til morgen med henvisning til en låge, som ville komme til at passe med de givne dimensioner.

Jeg var så positivt overrasket, at jeg straks bestilte denne låge, og fik bekræftelse på, at den afsendes i dag. Jeg sparede en hel del penge, for jeg fik hele herligheden cirka 140,- billigere MED porto end det andet sted tilbød samme låge til - og deres pris var FØR porto.

Så næste gang du mangler en reservedel til en af jeres hårde hvidevarer, så tjek lige CJ Hvidevareservice, for jeg blev i hvert fald meget positivt overrasket.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar