fredag den 4. juni 2021

Nyt batteri til din bærbare - jeg vælger gerne Subtel igen

Da jeg for kort tid siden udskiftede min Compaq CQ70 (17") med en Dell Inspiron 1750 via DBA, fik jeg en maskine, hvor batteriet - for at sige det pænt - var værdiløst. Det var forventeligt, for prisen var god.

Nu var udfordringen så, at finde et batteri til denne maskine. Første sted jeg prøvede at bestille fra meldte, at det var gået ud af produktion.

Batteriet produceres stadig!

Det viste sig, at være forkert, for jeg fandt batteriet hos Subtel.dk - og endda til en billigere pris. Det er lige ankommet for 20 minutter siden via DAO, og det fungerer helt upåklageligt. Det kan bare ikke gøres bedre!

Det er den slags solstrålehistorier, som er så fede at dele med jer, kære læsere, for som gammel it-nørd ved jeg, at nogle mærker bare kan overleve længere end andre - og Dell har virkelig allerede forbavset mig positivt.

Så hvis du en dag skal skifte batteriet på din bærbare, så gør dig selv den tjeneste, at tjekke Subtel. Firmaet er hjemmehørende i Tysklands hovedstad, Berlin.

Rigtig god weekend til alle bloggens læsere. :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar