fredag den 6. januar 2023

Postnord blæser på sine kunder

Man kunne som skattebetalende borger godt tænke sig, at vore politikere ikke pr. automatik vedtog tillægsbevillinger hver gang PostNord kommer med hatten i hånden. Der er nemlig nogle grundlæggende værdier, som de slet ikke har forstået...

Jeg købte nogle dvd'er fra et firma beliggende i Holbæk, og har lige oplevet denne historik på en pakke, som nu har været strandet siden 2. januar kl. 8:27 i Køge:

30.12.22 label laves hos firmaet kl. 10:59

30.12.22 pakken modtages hos PostNord, og lander i Brøndby kl. 20:49

31.12.22 pakken behandles i Køge Pakkecenter kl. 00.07

2.1.23 pakken gøres klar til levering i Slagelse Depot pakker kl. 7:16

2.1.23 mail sendes til kunden (mig) kl. 7:25

2.1.23 nu er pakken forsinket i Køge Pakkecenter kl. 7:52

2.1.23 e-mail sendt til modtager (mig) kl. 7:54

2.1.23 sms sendt til modtager (mig) kl. 7:55

2.1.23 forsendelsen behandles i Køge Pakkecenter kl. 08.27

Kundeservice hos Postnord lukker kl. 16, så man har travlt hvis man er en person, som er i beskæftigelse, hvis man skal nå det - og det kan du i forvejen godt glemme alt om, for du ender som nummer XX i køen...

Hvorfor dette spild af co2?

Historikken taler for sig selv. Der sker noget vanvittigt når en pakke ryger sådan rundt på Sjælland - og jeg ved godt, det ikke sker hver gang. Men come on, det her skriger da til himlen, når man har en pakke, som slet ikke opdateres i tre dage...

Nu bliver det interessant om kundeservice hos afsender kan få ørenlyd hos Postnord. Jeg har i hvert fald opgivet dét firma. Jeg bruger konsekvent DAO, fordi det virker...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar