Man kunne som skattebetalende borger godt tænke sig, at vore politikere ikke pr. automatik vedtog tillægsbevillinger hver gang PostNord kommer med hatten i hånden. Der er nemlig nogle grundlæggende værdier, som de slet ikke har forstået...
Jeg købte nogle dvd'er fra et firma beliggende i Holbæk, og har lige oplevet denne historik på en pakke, som nu har været strandet siden 2. januar kl. 8:27 i Køge:
30.12.22 label laves hos firmaet kl. 10:59
30.12.22 pakken modtages hos PostNord, og lander i Brøndby kl. 20:49
31.12.22 pakken behandles i Køge Pakkecenter kl. 00.07
2.1.23 pakken gøres klar til levering i Slagelse Depot pakker kl. 7:16
2.1.23 mail sendes til kunden (mig) kl. 7:25
2.1.23 nu er pakken forsinket i Køge Pakkecenter kl. 7:52
2.1.23 e-mail sendt til modtager (mig) kl. 7:54
2.1.23 sms sendt til modtager (mig) kl. 7:55
2.1.23 forsendelsen behandles i Køge Pakkecenter kl. 08.27
Kundeservice hos Postnord lukker kl. 16, så man har travlt hvis man er en person, som er i beskæftigelse, hvis man skal nå det - og det kan du i forvejen godt glemme alt om, for du ender som nummer XX i køen...
Hvorfor dette spild af co2?
Historikken taler for sig selv. Der sker noget vanvittigt når en pakke ryger sådan rundt på Sjælland - og jeg ved godt, det ikke sker hver gang. Men come on, det her skriger da til himlen, når man har en pakke, som slet ikke opdateres i tre dage...
Nu bliver det interessant om kundeservice hos afsender kan få ørenlyd hos Postnord. Jeg har i hvert fald opgivet dét firma. Jeg bruger konsekvent DAO, fordi det virker...
Ingen kommentarer:
Send en kommentar